WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk
Winkelmandje - €0.00

0 producten

Subtotaal - €0.00

Korting - €0.00

Verzendkosten - €0.00

Totaal - €0.00

Vraag en Antwoord

Dikwijls krijgen wij van Winkelhorst Ledermode vragen van onze klanten. Deze vragen hebben hebben vaak betrekking op bijvoorbeeld productinformatie, levertijden of de garantie. Om het u als klant zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we hieronder een lijst samengesteld met de meest gestelde vragen en het daarbij horende antwoord. Mocht uw vraag er niet tussen staan dan kunt u uiteraard contact opnemen met onze klantenservice. Wij staan altijd voor u klaar.


1. WANNEER WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD?

Indien uw bestelling op vooraad is en op werkdagen vóór 16:00 is besteld, wordt deze dezelfde dag nog verzonden. U kunt uw bestelling dan al de volgende werkdag in huis verwachten. Artikelen die niet direct op voorraad zijn of na 16:00 zijn besteld hebben een levertijd van ongeveer 2 á 3 werkdagen. Mocht u het idee hebben dat de levering van uw bestelling te veel tijd in beslag neemt, schroom dan niet contact op te nemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

2. IK HEB MIJN BESTELLING ONTVANGEN MAAR DEZE IS NIET NAAR WENS OF BESCHADIGD, WAT NU?

Wanneer u niet tevreden bent over uw bestelling kunt u deze altijd binnen 14 werkdagen zonder problemen retour doen. Graag ontvangen wij bij de retourzending een brief met daarin uw reden van de retourzending en het rekeningnummer waarop wij het aankoopbedrag mogen terugstorten. Onze administratie probeert retrourzendingen altijd binnen 7 á 10 werkdagen te behandelen. De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor rekening van de klant.

3. WAT IS DE GARANTIETERMIJN?

Ons assortiment bevat artikelen van verschillende leveranciers en merken. Elke leverancier hanteert andere garantievoorwaarden. Het is daarom per geval verschillend of deze onder de garantievoorwaarden valt. Mocht u problemen ervaren met uw aankoop dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij gaan dan in conclaaf met de leverancier voor een gepaste oplossing.


4. IK HEB EEN KORTINGSCOUPON, HOE GEBRUIK IK DEZE?

Bent u in het bezit van een kortingscoupon? Dat is geluk hebben! U kunt deze activeren door linksonder in het winkelmandje op de knop kortingscoupon invoeren te klikken. Vervolgens vult u de code in en klikt op gebruiken. Voila!

5. IK HEB DE KLANTENSERVICE GEMAILED, WANNEER KRIJG IK EEN REACTIE?

Wij proberen e-mailberichten binnen 12 uur te beantwoorden. Dit geldt echter niet in het weekend. Mocht u na een paar dagen nog steeds geen reactie hebben dan kan het zijn dat uw mail niet bij ons is doorgekomen of andersom. Kijk eens in uw spambox, misschien treft u daar onze mail aan. En anders is er altijd nog de mogelijkheid tot telefonisch contact of via social media.